Contact en openingstijden

Wilt u iets aanvragen in het gemeentehuis? Tijdens onze openingstijden kunt u altijd binnenlopen. Wij helpen u dan zo snel mogelijk. Wilt u iets aanvragen en voorkomen dat u moet wachten? Dan kunt u een afspraak maken via de online agenda, telefonisch of bij de receptie. Voor het afhalen van documenten kunt u geen afspraak maken, hiervoor kunt u gewoon bij ons binnenlopen.

Wist u dat u ook veel online bij ons kunt regelen? U kunt bijvoorbeeld vanuit huis gemakkelijk uittreksels digitaal aanvragen, een verhuizing doorgeven of uw rijbewijs verlengen.

Een afspraak maken via de online agenda  

Deze week
ma.-
di.-
wo.-
do.-
vr.-Afhalen documenten op vrijdag tot 17.00 uur
za.Gesloten
zo.Gesloten
Volgende week
ma.-
di.-
wo.-
do.-
vr.-Afhalen documenten op vrijdag tot 17.00 uur
za.Gesloten
zo.Gesloten
Deze week
ma.-
di.Gesloten
wo.-
do.-
vr.-
za.-
zo.Gesloten
Volgende week
ma.-
di.Gesloten
wo.-
do.-
vr.-
za.-
zo.Gesloten

Contactformulier 

Wilt u een vraag stellen of iets doorgeven? Vul dan ons contactformulier in. 

Contactformulier invullen

Bellen 

Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag, dinsdag en donderdag van 8.30 tot 17.00 uur, op woensdag van 8.30 tot 20.00 uur en op vrijdag van 8.30 tot 12.00 uur.

Bel ons op 033 - 299 1411

Whatsapp

U kunt ons ook bereiken via WhatsApp (033 - 299 1411) tijdens de openingstijden van het gemeentehuis. 

Snel Herstel of Boa-melding

Wilt u een Snel Herstel- of Boa-melding maken? Dat kan gemakkelijk in Fixi via www.bunschoten.nl/melding.

Adres

Bezoekadres:

Gemeente Bunschoten
Stadsspui 1
3752 CL  Bunschoten-Spakenburg

Postadres:

Gemeente Bunschoten
Postbus 200
3750 GE  Bunschoten-Spakenburg

Heeft deze informatie u geholpen?