Wilt u iets aanvragen in het gemeentehuis? Om u snel te kunnen helpen, werken wij op afspraak. U kunt een afspraak maken via onze online agenda. Dit is niet nodig voor een geboorteaangifte en het afhalen van reisdocumenten of een rijbewijs. Ook voor de eerste aanvraag van een rijbewijs is een afspraak maken niet per se nodig, maar het mag wel om eventuele wachttijden te voorkomen. 

Wist u dat u ook veel online bij ons kunt regelen? U kunt bijvoorbeeld vanuit huis gemakkelijk uittreksels digitaal aanvragen, een verhuizing doorgeven of uw rijbewijs verlengen.

Een afspraak maken(externe link) 

Deze week

    • (Op afspraak)
    • (Op afspraak)
    • (Op afspraak)
    • (Op afspraak)
    • (Op afspraak) | Afhalen documenten op vrijdag tot 17.00 uur (zonder afspraak)
  • Gesloten
  • Gesloten

Volgende week

    • (Op afspraak)
    • (Op afspraak)
    • (Op afspraak)
    • (Op afspraak)
    • (Op afspraak) | Afhalen documenten op vrijdag tot 17.00 uur (zonder afspraak)
  • Gesloten
  • Gesloten

Deze week

  • Gesloten
  • Gesloten

Volgende week

  • Gesloten
  • Gesloten

Contactformulier 

Wilt u een vraag stellen of iets doorgeven? Vul dan ons contactformulier in. 

Contactformulier invullen

Bellen 

Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag, dinsdag en donderdag van 8.30 tot 17.00 uur, op woensdag van 8.30 tot 20.00 uur en op vrijdag van 8.30 tot 12.00 uur.

Bel ons op 033 - 299 1411

Whatsapp

U kunt ons ook bereiken via WhatsApp(externe link) (033 - 299 1411) tijdens de openingstijden van het gemeentehuis. 

Snel Herstel of Boa-melding

Wilt u een Snel Herstel- of Boa-melding maken? Dat kan gemakkelijk in Fixi via www.bunschoten.nl/melding.

Adres

Bezoekadres:

Gemeente Bunschoten
Stadsspui 1
3752 CL  Bunschoten-Spakenburg

Postadres:

Gemeente Bunschoten
Postbus 200
3750 GE  Bunschoten-Spakenburg

Heeft deze informatie u geholpen?